05 מודל המכירות של סוכנות דיגיטל של שבע ספרות

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

משך קריאה 2:20 דקות

התהליך בעל 4 השלבים איתו סגרתי עסקאות של מיליוני שקלים לשירות שלי

מכירות היו המקום הכי קשה כשהייתי בתחילת הדרך. אני זוכר איך הבטן שלי הייתה מתהפכת לקראת שיחות מכירה. הבנתי שאני חלש בזה ולכן לקחתי הרבה מאוד קורסים וקראתי הרבה ספרים על התחום. שיפרתי מאוד את היכולת שלי ואני יכול לומר היום אחרי שסגרתי עסקאות של מיליוני שקלים שאין נוסח מדוייקת למכירות. אין תסריט מילה במילה. כן יש מתווה שאפשר להשתמש בו. 

אבל יותר מהטכניקה חשוב הרגש. "מכירה היא העברה של רגש" כך אמר זיג זיגלר. יותר מכל הרגש שאנחנו צריכים להעביר ללקוח הוא ביטחון, שליטה וודאות. זה הרבה יותר חשוב מהתוצאות שאנחנו משיגים או מכל טכניקה שאנחנו יכולים ללמוד על מכירות. זה נוגע יותר למה שהולך בתוך הראש שלנו. בכל המקרה המתווה שאני יצרתי משדר בדיוק את הרגש הזה. עד היום השתמשתי בו לסגור עסקאות של מיליונים ואני בטוח שהוא יעזור גם לכם. 

הנה 4 השלבים:

1. העצמת הכאב
2. בירור ה"למה"?
3. שיקוף העתיד
4. סגירה

העצמת הכאב

המטרה כאן היא לתקוע את הסכין המטפורית ולסובב אותה. לשאלות שאלות. לדוגמא "אתה אומר שאין מספיק לידים. מה זה אומר שאין לך מספיק מכירות? זה אומר שאתה לא מרוויח ? זה אומר המתחרים שלך מרוויחים יותר?"

בירור ה"למה"?

שים לב שבשני השלבים האלה אנחנו כמעט ולא מדברים. אנחנו שואלים שאלות. ברגע שאתה מדבר יותר מידי אתה תאבד את הלקוח. עם יש משהו שאנשים אוהבים לעשות זה נדבר על עצמם. לשאול אותם שאלות. בשלב ה"למה" אנחנו מנסים לגלות את המניע האמיתי לפניה אליך. הרבה פעמים אנשים בתחילת השיחה לא יחשפו את המניע האמיתי. הם יתנו תשובות קלות ושטחיות כמו "למה אתה צריך יותר לידים?" והתשובה תהיה סתמית כמו "תמיד אפשר יותר". זו לא הסיבה שהוא פנה אליך. ה"למה" האמיתי הוא הרבה יותר עמוק. הוא מרגיש לוזר כי הוא לא מרוויח מספיק. הוא רוצה לשדרג את הרכב אבל לא יכול. המתחרים שלו מצליחים הרבה יותר ממנו. אין לו זמן לנשום. את התשובות האלה תקבלו רק אחרי שתשאלו הרבה שאלות. רק אז אנשים מתחילים לשחרר.

ברגע שנדע מהו הלמה האמיתי נוכל לתת לו מענה בשל הבא של השיחה.

שיקוף העתיד

כאן אנחנו רוצים לתת ללקוח הפוטצינלי תמונה של איך זה יראה ובעיקר ירגיש כשנעבוד יחד. "תדמיין את העתיד שלך כשאתה מוצף בלידים איכותיים לעסק שלך", "שיש לך אתר מדהים שנראה הרבה יותר מושך מאלה של המתחרים". העתיד צריך להיות מענה אמיתי ללמה שלו.

סגירה

אם יצרתם מחירון כמו שהצעתי במודל 02 השלב הזה צריך להיות קל עבורכם. פשוט לומר לו מה תעשו בשבילו וכמה זה עולה. לאחר מכן מיד לבקש את הכסף. שאלה כמו "אנחנו מתקדמים?". תמיד תמיד לבקש את הכסף. ככל שתבקש את הכסף לעיתים תכופות יותר כך גם תקבל אותו.

מעל 4,000 עסקים כבר הזמינו את הספר

קבל את הספר בחינם שלם רק על המשלוח.

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

אלה חמשת המודלים שתקבל בהדרכה

01

מודל עסקי

אילו לקוחות עליך לבחור כדי להשיג מקסימום רווח עם מינימום השקעה. כאן תגלה למה לעבוד הרבה או לעבוד קשה פשוט גורם לך להפסדים.

02

מודל תמחור

כמה כסף אתה צריך לגבות מהלקוחות שלך? "כמה שיותר" היא תשובה חלקית. אראה לך מה הם התנאים שבהם עסק בתחום הזה יכול להעלות את המחירים שלו בקלות.

03

מודל צמיחה

הגעה הזמן שבאמת תגדל. כאן תגלה מי הם האנשים שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך בצורה חכמה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

04

מודל שיווק

איך להגיע ללקוחות הנכונים עבורך עם המסר הנכון. תגלה כאן מה הם העקרונות הבסיסיים והפשוטים כדי לצור עבור עסק לשיווק דיגיטלי שיווק חד, זול וחודר.

05

מודל מכירות

תראה מהי השיטה שלי בעלת 4 השלבים בה השתמשתי כדי לסגור עסקאות של מיליוני שקלים. אתה תתפלא כמה זה לפשוט לעומת כל הרעש שיש שם בחוץ לגבי מכירות.

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.

אודות חברת אבינועם שחר (א.נ. שחר בע"מ)

חברת אבינועם שחר פועלת מעל 10 שנים והזניקה את המכירות במאות עסקים איתה עבדה. עד עתה החברה ניהלה מעל 13 מיליון שקלים בתקציבי פרסום של עסקים ב-47 קטגוריות שונות. החברה הינה  One Stop Shop לכל תחומי השיווק הדיגיטלי ומשיגה ללקוחותיה באופן שוטף יותר לידים, יותר מכירות ויותר רווחים.

פרטי התקשרות

שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00 (לא כולל ערבי חג) טלפון: 077-5009705 כתובת המשרד: חדר 1304, קומה 13, מגדלי התאומים 2, דרך זאב ז'בוטינסקי 35, רמת גן