04 מודל השיווק של סוכנות דיגיטל של שבע ספרות

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

איך לשווק סוכנות דיגיטל (החלק על השיווק מתחיל בערך בדקה 26:00)

משך קריאה 1:25 דקות

מה הם שני העקרונות החשובים ביותר בשיווק סוכנות דיגיטל

הגענו למקום שאני הכי אוהב וזה השיווק. יצרתי הרבה מאוד קורסים על שיווק אבל דווקא העקרונות שאציג לכם כאן הם מאוד פשוטים. אם תעבדו על פיהם אתם לא צריכים להשקיע הרבה כסף או זמן בשיווק שלכם (בעמוד כאן למעלה ישנה הקלטה של וובינר שהעברתי עם פירוט רב יותר של השיטות בהם אני משתמש). שני העקרונות הכי חשובים לשיווק איכותי לסוכנות הדיגיטל שלכם הם שניים.

  • שיווק צר – כלומר, שיווק לנישה. על כך העמקתי במודלים 1 ו-2.
  • אחד לרבים – במקום לגייס לקוח לקוח, מפה לאוזן או באמצעות שיחות קרות. עלינו לעבור לשיווק בו אנחנו מייצרים תקשורת שיווקית לרבים.
שיווק צר תמיד יותר קולע

איזה מסר חזק יותר "אני בונה אתרים" או "אני בונה אתרים רק בתחום הנדלן", "אני משווק את כל העסקים" או "אני משווק רק קוסמטיקאיות". ניחשתם נכון. המחסום הכי גדול בשיווק ובמכירות הוא "לי זה לא מתאים". רוב הסיכויים שאותו בעל עסק בצד השני מאמין שאתה מוכשר ויודע את העבודה אבל "העסק שלו שונה… והלקוחות שלו שונים…" (במאמר מוסגר אלה שטויות אבל אני בטוח שכבר שמעת את זה) ולכן הוא צריך לראות שאתה מבין את זה.

אני הייתי יוצר עמוד נחיתה או אתר שלם המיועד רק לתחום שאתה מקדם ושיהיו בו המלצות רק של אנשים מהתחום. הלקוח – בעל העסק – צריך לחשוב שהוא והתחום שלו הוא כל עולמך.

זה לא משנה אם מדובר בקהל קטן. אחד מהקמפיין הכי מוצלחים שהיה לי אי פעם בפייסבוק פורסמו לקהל של משהו כמו ארבעת אלפים אנשים. אני השקעתי בקמפיין הזה אולי 3000 שקלים קיבלתי ממנו החזר השקעה מטורף. מעל 200 אלף שקל בהסכמים.

באילו אמצעי שיווק כדאי להשתמש?

שיווק באי מיילים – אני לוקח רשימות אימיילים או מסקרייפינג לאתרים בתחום שאני רוצה או שאני קונה אותם ממאגרי מידע כמו שיש לחברת דן אנד ברדסטריט. אני משתמש בתכונה כמו woodpecker.io לשלוח את המיילים כדאי שיראו כמו מיילים אישיים ושמגיעים דרך הג'ימייל לתיבת הדואר הנכנס.

פרסום בפייסבוק (ממומן) – אני משתדל לפלח את קהל המטרה שלי דק דק. נכון שהעלות ל-CPM (חשיפה לכל 1,000 משתמשים) גבוהה יותר ככל שאני ממקד את הקהל שלי. אבל זה לא משנה לי אם הליד יקר. כשהוא ממוקד ומתאים להיות לקוח שווה להשקיע. אתה גם לא צריך מאסות של לידים כדי לסגור עסקה.

פרסום אורגני בפייסבוק (לא ממומן) – עוד שיטה אפטיבית היא פרסום של קייס סטאדיס בפרופיל האישי בפייסבוק. זאת אומרת דוגמאות להצלחות שלך בתחום. זה ימשוך אליך את הקהל הרצוי. העניין הוא שכדי שזה יעבוד החברים שלך צריכים להיות מקהל היעד שלך. יש לך כאן שתי אפשרויות. למחוק את כל מי שלא רלוונטי ולהשאיר רק אנשים שמתאים להיות לקוחות שלך. או לפתוח פרופיל חדש ונקי שכל כולו חברים מקהל המטרה. לדוגמא, אם אני משווק קוסמטיקאיות, שכל החברות שלי יהיו קוסמטיקאיות.

נקודה חשובה בקידום האורגני היא שצריך להתמיד בזה כדי שזה יעבוד. לפרסם 3-4 פוסטים עם תוכן רלוונטי לקהל המטרה שלנו בכל שבוע.

מעל 4,000 עסקים כבר הזמינו את הספר

קבל את הספר בחינם שלם רק על המשלוח.

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

אלה חמשת המודלים שתקבל בהדרכה

01

מודל עסקי

אילו לקוחות עליך לבחור כדי להשיג מקסימום רווח עם מינימום השקעה. כאן תגלה למה לעבוד הרבה או לעבוד קשה פשוט גורם לך להפסדים.

02

מודל תמחור

כמה כסף אתה צריך לגבות מהלקוחות שלך? "כמה שיותר" היא תשובה חלקית. אראה לך מה הם התנאים שבהם עסק בתחום הזה יכול להעלות את המחירים שלו בקלות.

03

מודל צמיחה

הגעה הזמן שבאמת תגדל. כאן תגלה מי הם האנשים שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך בצורה חכמה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

04

מודל שיווק

איך להגיע ללקוחות הנכונים עבורך עם המסר הנכון. תגלה כאן מה הם העקרונות הבסיסיים והפשוטים כדי לצור עבור עסק לשיווק דיגיטלי שיווק חד, זול וחודר.

05

מודל מכירות

תראה מהי השיטה שלי בעלת 4 השלבים בה השתמשתי כדי לסגור עסקאות של מיליוני שקלים. אתה תתפלא כמה זה לפשוט לעומת כל הרעש שיש שם בחוץ לגבי מכירות.

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.

אודות חברת אבינועם שחר (א.נ. שחר בע"מ)

חברת אבינועם שחר פועלת מעל 10 שנים והזניקה את המכירות במאות עסקים איתה עבדה. עד עתה החברה ניהלה מעל 13 מיליון שקלים בתקציבי פרסום של עסקים ב-47 קטגוריות שונות. החברה הינה  One Stop Shop לכל תחומי השיווק הדיגיטלי ומשיגה ללקוחותיה באופן שוטף יותר לידים, יותר מכירות ויותר רווחים.

פרטי התקשרות

שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00 (לא כולל ערבי חג) טלפון: 077-5009705 כתובת המשרד: חדר 1304, קומה 13, מגדלי התאומים 2, דרך זאב ז'בוטינסקי 35, רמת גן