כשאתה עובד לבד אתה תפגע בתקרת זכוכית מהר מאוד. זה יכול להיות 15-20 אלף שקל אולי אפילו בחודשים מסוימים יהיה לך קצת יותר. אבל קשה מאוד לצמוח מעבר לזה ללא עזרה. שמעת את הסיפור שלי קודם. בתחילת הדרך גייסתי הרבה לקוחות וכתוצאה מכך הרבה עובדים. נכנסתי לחובות משתקים. הגעתי למצב של חדלות פירעון. זה שתל אצלי פחד מגיוס עובדים. לקח לי הרבה שנים עד ששכרתי את העובד הבא שלי. אבל זה היה מהפכה מבחינתי. שיחרר אותי והוביל אותי לצמיחה מהירה. אני מדבר על מעבר ממחזור שנתי של 200,000 ש"ח למחזור של 600,000 ש"ח ויותר.
אתה צוואר הבקבוק בעסק שלך! אתה חייב לשחרר אותו כדי לצמוח.
נכון כשאתה משקיע בצמיחה אתה מוותר על רווחים. בפשוטת אם יש לי הכנסה של 20,000 ש"ח ועכשיו אני משלם משכורת 9,000 ש"ח בטווח הקצר אני מוותר על הרווח. יחד עם זאת. עכשיו יש לך עזרה וזמן להתמקד ביצירת מכפלות והכנסות הרבה יותר משמעותיות בעסק.
סוד כמוס לחמור ולסוס. הרבה יותר קל לנהל עסק עם מחזור של 200,000 ש"ח לחודש מאשר עסק עם 20,000 ש"ח לחודש. משום שב-200,000 יש לך צוות שעושה את רוב העבודה.
אילו עובדים אנחנו צריכים בשלבים הראשונים?
בשלבים הראשונים אנחנו צריכים שני סוגים של עובדים. אגב, באופן אישי אני מעדיף שכירים על פני פרילנסרים. מהנסיון שלי פרילנסרים תמיד יהיו פחות מחוייבים ולכן יהיה לך קשה לבנות איתם עסק.
בשלב הראשון, בו נגיד כשאתה כבר מגיע למחזורים קבועים שבין 20 ל-30 לאלף שקלים בחודש.
איש טכני – מנהל קמפיינים, מתכנת, מעצב, במילים אחרות כל מי שיכול לספק את העבודה ללקוחות הקצה ולהוריד ממך את ההעסקות היומיומית באספקת השירות.
כשאתה מגיע למחזורים של 30-50 אלף שקלים. זה הזמן לגייס….
איש מכירות – איש מכירות יעזור לך לפרוץ ולהגיע לדרגות הגבוהות לגייס עוד לקוחות. יש טונה של קורסים וספרים על גיוס אנשי מכירות. באופן אישי אני מעדיף לשלם בסיס נמוך פלוס אחוזים על הצלחה. אם אתה משלם אחוזים גבוהים רק על הצלחה רמת המחוייבות שלו תהיה נמוכה.
אחרי שאתה פורץ את תקרת הזכוכית הזו ומתחיל להגיע למחזורים של 100, 150, 200 אלף צפונה אתה קודם תצטרך עוד אנשים טכניים. לאחר מכן כבר תהיה זקוק לאנשי בירוקרטיה כמו מנהל חשבונות, פקידה וכיו"ב. בשלב יותר מתקדם אתה גם תזדקק לעובד שיטפל אך ורק בשיווק שלך.
אבל כדי להגיע ל-83,000 ש"ח בחודש, מיליון שקלים בשנה. כל מה שאתה צריך הם שני אנשים. איש טכני ואיש מכירות.
אילו לקוחות עליך לבחור כדי להשיג מקסימום רווח עם מינימום השקעה. כאן תגלה למה לעבוד הרבה או לעבוד קשה פשוט גורם לך להפסדים.
כמה כסף אתה צריך לגבות מהלקוחות שלך? "כמה שיותר" היא תשובה חלקית. אראה לך מה הם התנאים שבהם עסק בתחום הזה יכול להעלות את המחירים שלו בקלות.
הגעה הזמן שבאמת תגדל. כאן תגלה מי הם האנשים שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך בצורה חכמה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.
איך להגיע ללקוחות הנכונים עבורך עם המסר הנכון. תגלה כאן מה הם העקרונות הבסיסיים והפשוטים כדי לצור עבור עסק לשיווק דיגיטלי שיווק חד, זול וחודר.
תראה מהי השיטה שלי בעלת 4 השלבים בה השתמשתי כדי לסגור עסקאות של מיליוני שקלים. אתה תתפלא כמה זה לפשוט לעומת כל הרעש שיש שם בחוץ לגבי מכירות.