01 המודל העסקי של סוכנות דיגיטל של שבע ספרות

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

משך קריאה 2:45 דקות

המודל העסקי המנצח: אילו לקוחות עליך לבחור כדי להשיג מקסימום רווח עם מינימום השקעה

כדאי להרוויח עם עסק קטן בישראל… ולכלונו יש תכלס עסק קטן עלינו לבנות אותו על בסיס 3 עקרונות:

  • קטן
  • רווחי
  • איכותי

אחרי יותר מ-10 שנים כעצמאי ועבודה עם מאות עסקים גיליתי שאין דרך אחרת להרוויח עם עסק בישראל.

מה הפעולית שעלינו לעשות כדי להרוויח?

בחירת נישה או נישות

לפני ארבע שנים שירתתי את כל סוגי העסקים. מי שבא ברוך הבא. מה שקרה זה שמצד אחד היה לנו לקוח אתר איקומרס שמכר מוצרי קוסמטיקה בחו"ל, מצד שני היה לנו מוסך רכב שעבד עם לקוחות בארץ. עכשיו, הם כולם שילמו כסף טוב. אני לא מתלונן לגבי זה. הבעיה הייתה שהיה לנו קשה מאוד לתת לנו לתת להם שירות טוב כי כל פעם הצוות שלי היה צריך skills אחרים כדי להביא להם תוצאות.

כתוצאה מכך שעות העבודה התארכו והיה קשה מאוד לשמור על רווחיות כי בסופו של דבר הם שאנחנו מודדים בעסק שנותן שירותים זה את ה'פר שעה'. אנחנו רוצים שה'פר שעה' יהיה כמה שיותר גבוה וכמה שיותר רווחי. בפשטות, אתה רוצה לעבוד מעט שעות ולהרוויח הרבה.

היום אני נותן שירות רק לעסקים בתחום המימון והפיננסים או אסתטיקה. יגיע אליי גנן, אני אומר לו "לא", יגיע מוסך רכב גם אומר לו "לא". אני מקבל הצעות כאלה כל הזמן.  זה לא שאני לא יכול לתת להם שירות. הבעיה היא שאני לא יכול לתת להם שירות טוב וחשוב מזה אני לא יכול לשמור על רווחיות גבוהה.

מה היתרונות בכך שאתה בוחר לעצמך נישה? הראשון, אתה יודע את העבודה. אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות כדי לבנות להם את האתר מעולה או כדי לתת להם קמפיין שמביא תוצאות. השני, ההמלצות שתקבל מפה לאוזן מתעצמות כי בתוך ענף מסוים כולם מכירים את כולם. אתה מתחיל לקבל המלצות מאנשים שיש להם עסקים דומים. השלישי, קשה מאוד לפגוע עם הפרסום שלך אם אין לך מסר שהוא מדויק. לדוגמא כל סוכנויות הדיגיטל מפרסמות "קבל לידים רותחים". בעל העסק שרואה את זה שואל את עצמו "לידים רותחים למי?" לעסק שלי כקוסמטיקאית או למוסך רכב שלי. אבל ברגע שאתה כותב לדוגמא, "לידים רותחים" רק לקוסמטיקאיות המסר שלך מתעצם לעין שיעור.

עכשיו, אם עוד אין לכם נישה אני לא אומר שאתה צריך לזרוק את הלקוחות הקיימים שיש לך מחר בבוקר. אני רק אומר שכדי להצמיח את העסק שלך במהירות תבחר בתחום אחד, גג שניים ותתמקד בו בשנה הקרובה. 

מה הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון בבחירת נישה?
ישנם שני פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים את הנישה שבה נתמקד: תוצאות (או נסיון) וגובה העסקה של הלקוח.

תוצאות

אם כבר יש לל נסיון ותוצאות בתחום מסויים וכשמגיע אליך לקוח אתה יודע בדיוק מה לעשות כדי ל'העיף' את העבודה שלו. לך על זה! יהיה לך גם קל מאוד לגייס את הלקוח הזה כי הוא יראה שיש לך תוצאות מוכחות בענף שלו.

גובה העסקה

זה לא מה שהלקוח משלם לך אלא מה שלקוחות הקצה משלמים לחברה איתה אתה עובד. אני למשל לעולם לא אעבוד עם מסעדות. קשה לי להצדיק את שכר גבוה כשלקוח הקצה משלם 100, 200 ואפילו 300 שקלים לעסקה אחת.  יש כמובן יוצאים מהכלל. יש לי לקוח שאני מלווה שהוא מדהים בתחום המזון. יש לו הרבה נסיון ותוצאות מוכחות ולכן יכול לגבות שם מחירים גבוהים. באופן אישי אני מעדיף תחומים עם עסקאות גדולות. למשל, השקעות נדל"ן, טיפולים וניתוחים אסטטיים.

לעבוד פחות, להרוויח יותר!

את לא צריך לחפש להמציא את הגלגל כל פעם מחדש תעשה שוב ושוב את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב. כל הכסף הגדול שאני עשיתי בחיים שלי היה כשלא עבדתי קשה אלא כשעבדתי חכם.  אם אתה עובד קשה אתה כנראה לא מרוויח כסף.

מעל 4,000 עסקים כבר הזמינו את הספר

קבל את הספר בחינם שלם רק על המשלוח.

לחץ על הכפתור כדי לצפות במודל:

אלה חמשת המודלים שתקבל בהדרכה

01

מודל עסקי

אילו לקוחות עליך לבחור כדי להשיג מקסימום רווח עם מינימום השקעה. כאן תגלה למה לעבוד הרבה או לעבוד קשה פשוט גורם לך להפסדים.

02

מודל תמחור

כמה כסף אתה צריך לגבות מהלקוחות שלך? "כמה שיותר" היא תשובה חלקית. אראה לך מה הם התנאים שבהם עסק בתחום הזה יכול להעלות את המחירים שלו בקלות.

03

מודל צמיחה

הגעה הזמן שבאמת תגדל. כאן תגלה מי הם האנשים שאתה צריך כדי להגדיל את העסק שלך בצורה חכמה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

04

מודל שיווק

איך להגיע ללקוחות הנכונים עבורך עם המסר הנכון. תגלה כאן מה הם העקרונות הבסיסיים והפשוטים כדי לצור עבור עסק לשיווק דיגיטלי שיווק חד, זול וחודר.

05

מודל מכירות

תראה מהי השיטה שלי בעלת 4 השלבים בה השתמשתי כדי לסגור עסקאות של מיליוני שקלים. אתה תתפלא כמה זה לפשוט לעומת כל הרעש שיש שם בחוץ לגבי מכירות.

אודות אבינועם שחר

במהלך העשור האחרון אבינועם שחר הראה לאלפי בעלי עסקים כיצד להגדיל את הרווחים, לבצע שינויים דרמתיים באסטרטגיה השיווקית שלהם באינטרנט ולבצע מהפך בדרך שבה הם עושים עסקים. הוא עובד יחד עם בעלי עסקים איך להשיג יותר לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים באמצעות אסטרטגיות שיווקית מתקדמות באינטרנט. מדי שבוע מעל 11,000 יזמים מקבלים ממנו הכוונה, טיפים ועזרה בנושאים הנוגעים לשיווק ומכירות. מאמרים שלו ואודותיו פורסמו בכלי תקשורת כמו The Marker, גלובס, ישראל היום ובערוץ הראשון. לאורך השנים אלפי יזמים השתתפו בכנסים והרצאות שלו בין היתר במסגרות כמו מט"י ולשכות המסחר. הוא כתב ספר שנקרא 'שיווק בלי בולשיט' שנמכר במעל 4,000 עותקים. הוא והצוות שלו מנהלים בפועל את השיווק של עשרות עסקים. אותם הוא הוביל להגדלה של היקפי המכירות והרווחים בעסקים שלהם.

אודות חברת אבינועם שחר (א.נ. שחר בע"מ)

חברת אבינועם שחר פועלת מעל 10 שנים והזניקה את המכירות במאות עסקים איתה עבדה. עד עתה החברה ניהלה מעל 13 מיליון שקלים בתקציבי פרסום של עסקים ב-47 קטגוריות שונות. החברה הינה  One Stop Shop לכל תחומי השיווק הדיגיטלי ומשיגה ללקוחותיה באופן שוטף יותר לידים, יותר מכירות ויותר רווחים.

פרטי התקשרות

שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00 (לא כולל ערבי חג) טלפון: 077-5009705 כתובת המשרד: חדר 1304, קומה 13, מגדלי התאומים 2, דרך זאב ז'בוטינסקי 35, רמת גן